Ruilen en Retourneren

Ruilen en retourneren?

Bij Dekos staat "Optimale service" voorop, dus niet goed, geld terug!

Ruilen:

Een artikel ruilen voor een andere maat of ander product, is geen enkel probleem bij Dekos.nl. Wij zullen ervoor zorgen dat het desbetreffende product dezelfde dag nog wordt verwerkt en verzonden zodat u deze zo snel mogelijk thuis heeft!  

Ruilen en retourneren is bij Dekos altijd gemakkelijk en snel!

Bij Dekos streven we altijd naar optimale service en staat de klant altijd voorop. Een koop is dan ook pas gesloten op het moment dat u het artikel heeft gezien en heeft goedgekeurd.

U heeft dan ook 14 dagen volledig retourrecht. En een volledige “niet goed geld terug” garantie. 

·         Ruilen?  >>>>  Er zijn 2 manieren 

Bij Dekos is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. Uw eerdere bestelling retourneert u.

-Langskomen om ter plekke te ruilen?

Langskomen om ter plekke te ruilen is ook mogelijk, neem telefonisch contact op, (Telefoonnummer: 0299-351583, op werkdagen bereikbaar van 13.00 - 17.00 uur)  en we zullen gelijk even een datum en tijd afspreken. 

-Retourneren?  >>>>  Wat te doen? 

Het kan natuurlijk gebeuren dat een artikel niet of niet volledig aan uw verwachting voldoet. Wij geven u graag persoonlijk en deskundig advies.

Wij helpen u dan ook graag met het vinden van een passende oplossing of een artikel dat beter in uw behoefte voorziet. Hiervoor kunt u het beste per email of telefonisch contact met onze klantenservice opnemen. Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw aankondiging van een retourzending de reden hiervoor aan te geven zodat wij dit kunnen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Dekos accepteert de volgende retourzendingen, mits binnen 14 werkdagen teruggestuurd, vergezeld van de originele Nota en indien mogelijk in originele verpakking. Elk artikel dient in de oorspronkelijke, onbeschadigde en ongebruikte staat te zijn. Dekos accepteert geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. De kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen. Ook draagt u zelf het risico van retourzending. Nadat uw retourzending is ontvangen zullen wij uw volledige aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen aan u terug betalen. Hygiëne artikelen zoals hoofdkussens, kunnen niet na gebruik geretourneerd worden. Voor verdere informatie verwijzen wij u naar de Algemene voorwaarden, in het bijzonder de volgende artikelen: artikel 6 Herroepingsrecht, artikel 7 Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd en artikel 8 Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan.

Retouradres: Schoolstraat 1-B, 1131CK te Volendam

Telefoonnummer: 0299-351583, op werkdagen bereikbaar van 13.00 - 17.00 uur;
E-mailadres: [email protected]

Herroepingsrecht en terugbetalingstermijn

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wil u uw bestelling retourneren?

Binnen 14 werkdagen teruggestuurd, vergezeld van de originele pakbon of nota en indien mogelijk in originele verpakking. De kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen

U volgt het simpele onderstaande 5 stappenplan. 

Check of het product voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Ja? 

Retourvoorwaarden:

1) Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

-Het product mag niet vies zijn
-Het product mag niet beschadigd zijn
-Het product mag niet uitvoerig gedragen zijn
-Het artikel dient in de originele verpakking binnen 14 dagen te worden teruggestuurd!

(Voldoet de retourzending niet aan de voorwaarden, dan wordt de bestelling weer geretourneerd naar de klant) 

    Ga dan verder met stap 2

2) Neem telefonisch contact met ons op: Telnr.: 0299-351583, op werkdagen bereikbaar van 13.00 - 17.00 uur; of stuur een E-mail: [email protected]

3) Stop de originele factuur of pakbon in de doos ( liefst de originele verpakking)

4) De kosten voor de retourzending dient u zelf te betalen. Dus voldoende frankeren!

5) Geef tot slot het pakket af bij een postkantoor bij u in de buurt 

En zodra de retourzending bij ons binnen is, zal onze financiële afdeling direct het volledige door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening. Waarbij geldt: € 27,00 betaald (Bestelling + verzendkosten) = € 27,00 terug.  (De kosten van de retourzending zijn daarbij altijd voor de klant)